Українці залишаються без значних сум внаслідок використання банкоматів ПриватБанку. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Українець заявив, що намагався зняти через банкомат "Привату" готівку з картки іншого банку. Кошти в сумі 13 тисяч гривень було списано з рахунку, але пристрій їх не видав. При цьому в інших користувачів такої проблеми не виникло.

Українці біля банкомату. Фото: скрін youtube

"Намагався зняти 13.000 гривень в їхньому банкоматі, але гроші банкомат не видав, а з мого рахунку в А-банку їх списали. Після мене інша жінка знімала гроші, і в неї все пройшло без проблем", - поділився українець.

Після спілкування зі службою підтримки стало відомо, що зниклі кошти зможуть повернути, але чекати потрібно до 60 днів.

Популярні новини зараз

Доведеться перебиватися з хліба на воду: яку пенсію дадуть при зарплаті 8000 грн

"Заморозки не буде": відома тарологиня відповіла, коли припиняться обстріли, і якою буде осінь 2024

Військовий розповів, скільки працівників ТЦК були на фронті: "Вони навіть не знають, що це"

Доплата 944 грн: хто з пенсіонерів може розраховувати на допомогу

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Коли я звернувся до свого банку, мені сказали, що потрібно чекати 60 днів на повернення. А якби ці гроші були терміново потрібні, наприклад, на операцію? Я не рекомендую користуватися банкоматами ПриватБанку", - обурився чоловік.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що у роботі банкомата стався збій. При цьому термін повернення коштів регламентується Міжнародною платіжною системою і прискорити процедуру неможливо.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк обмежує картки клієнтів через неіснуючі борги.

Також наш портал інформував, ПриватБанк виплатить українцям від 500 до 25 000 гривень: хто отримає.

Крім того, ми писали, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.