Кожен абонент мобільних операторів України може легко отримати детальну інформацію про використані послуги за потрібний період — і що важливо, це абсолютно безкоштовно. Це допоможе краще контролювати витрати й зрозуміти, куди саме зникають гроші з рахунку.
Національна комісія, що регулює сфери електронних комунікацій, радіочастотного спектру та поштового зв'язку (НКЕК), розповіла, що оператори зобов'язані надавати таку інформацію у вигляді розшифрованого рахунку. Зробити це можна через мобільний додаток оператора або, при бажанні, особисто звернувшись до найближчого офісу мобільного оператора.
У розшифрованому рахунку буде вказана низка важливих даних:
- номер абонента;
- тип послуги;
- обсяг наданих послуг;
- вартість за кожну з них.
Ця послуга доступна лише для ідентифікованих абонентів, тобто для тих, хто зареєстрований або має контракт із оператором. Якщо ж абонент користується послугами анонімно, такі рахунки не надаються.
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Абоненти таких операторів, як "Київстар", lifecell та Vodafone, мають можливість швидко отримати інформацію про свій тариф і послуги безпосередньо від свого оператора. Наприклад, якщо ви пропустили повідомлення про зміни тарифу або просто забули його деталі, завжди можна дізнатися актуальну інформацію.
Для абонентів lifecell існує спеціальна комбінація *141#, що дозволяє переглянути інформацію про поточний тарифний план, змінити його або дізнатися про пропозиції для роумінгу.
Абоненти "Київстару" можуть отримати дані про тариф кількома способами: через запит 100*01*2#, авторизацію на сайті, у додатку "Мій Київстар" або ж просто набравши номер 466*66.
Для користувачів Vodafone також є кілька способів перевірити тариф. Ви можете набрати 101#, зателефонувати за номером 111*1 або перейти за спеціальним посиланням на сайт оператора. Крім того, є можливість перевірити залишок послуг та термін дії пакету за запитом 101*4#.
Як зазначає OBOZ.UA, українські мобільні оператори стикаються з труднощами під час відключень електроенергії, через що зв'язок може працювати лише 4-6 годин. Але оператори вже активно працюють над подовженням цього часу, щоб навіть за відсутності світла була можливість викликати швидку, поліцію чи зв'язатися з рідними.
Раніше ми повідомляли, як українські мобільні оператори готуються до зимових відключень.
"Київстар" приготував подарунки українцям, як ними скористатися- детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, мобільних операторів будуть штрафувати за відсутність мобільного зв'язку.