Державний "Ощадбанк" спіймали на обмані під час відкриття карток. Про це заявила клієнтка фінансової установи у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що прийшла до відділення "Ощадбанку" з метою відкрити дебетову картку. Співробітниця банку проінформувала жінку, що за послугу доведеться заплатити 150 гривень, нібито "за терміновість".

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Звернулася з приводу відкриття дебетової карти. Менеджер повідомила, що вартість миттєвої картки 150 грн", - поділилася українка.

Пізніше розкрився обман - вказану суму з клієнтки взяли не за оформлення картки, а за страховку, яка є необов'язковою послугою. Фактично їй її нав'язали.

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

"За підсумком виявилося, що 150 грн це страховка, яку оформили без відома та згоди клієнта. Огидний, нахабний банк. Навчіться спілкуватися з клієнтами і не брехати так нахабно", - обурилася клієнтка.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Ощадбанк" не відповів на скаргу клієнтки, але на інцидент відреагував один із користувачів порталу, який зазначив, що закриття та відкриття карток, як правило, відбувається безкоштовно.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, нав'язують непотрібні та платні послуги: як "Ощадбанк" наживається на довірливих пенсіонерах.

Також наш портал інформував, втратили телефонний номер – залишитеся без грошей: ПриватБанк зробив українцям попередження.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, забули картку в банкоматі: ПриватБанк пояснив, як відновити доступ до коштів без штрафів і додаткових витрат.