Якщо громадянину відмовили у наданні субсидії через проблеми з документами, то він має два тижні, щоб оновити дані та подати повторну заяву. Про це повідомляє пресслужба Міністерства соціальної політики.

ПФУ може відмовити у субсидії у ряді випадків, але часом це не ставить хрест на допомогу. Людині надається 14 днів, щоб доповнити або виправити дані з офіційних джерел, якщо виявлено помилку в документах.

Оформлення субсидії. Фото: скрін youtube

Після перевірки документів Пенсійний фонд може змінити рішення та призначити субсидію. Про нове рішення повідомляють додатково.

Звернення за субсидією. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

У всьому винна росія: сучасний Нострадамус розповів, як і де розпочнеться Третя світова війна

Ветерана війни та батька відомої актриси жорстоко побили прямо у ТЦК: "Покарати їх за моє приниження"

Неприємний сюрприз від "Ощадбанку": як не потрапити в пастку

Школярі будуть вдома довше: скільки триватимуть зимові канікули

Показати ще

У Мінсоцполітики також нагадують, що перепризначення субсидій на опалювальний сезон проводиться автоматично для більшості громадян, які отримували допомогу у літній період. У тому числі тим, кому призначили субсидію 0,00 грн.

Звернення за субсидією. Фото: скрін youtube

Додатково звернеться до органів Пенсійного фонду доведеться одержувачам допомоги, у яких відбулися зміни у складі сім'ї чи майновому становищі. У таких випадках необхідно подати відповідні документи, щоб не виникло проблем із подальшою виплатою субсидії.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, рахунки оформлені на людину, яка не живе у квартирі: українцям сказали, чи можна отримати субсидію.

Також наш портал інформував, працювали неповний день та не отримали пенсію: у Пенсійному фонді розповіли, чи будуть гроші у такому разі.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, комусь 3000 грн, а комусь майже 10 000: українці можуть уже зараз дізнатися, скільки їм платитимуть у старості.