Іноді в комунальних платіжках можуть виникати неточності з нарахуваннями, а часом і "випливає" необґрунтована заборгованість. Адвокат Станіслав Ліфлянчик у коментарі "24 Каналу" розповів, як діяти споживачам у подібних ситуаціях та не платити зайве.

Якщо постачальник необґрунтовано нарахував борг, то перше, що слід зробити споживачеві – зібрати документи, що підтверджують його правоту. Це показники лічильників, акти, квитанції про оплату тощо.

Борги за комуналку. Фото: скрін youtube

Далі необхідно скласти заяву на перерахунок заборгованості та разом із зібраними документами передати постачальнику послуг. Якщо ж споживача відключили від послуг через неіснуючий борг, то вихід лише один – йти до суду.

"Наприклад, якщо у вас немає боргу, а вас відімкнули від газу, то єдиним законним інструментом є – судовий позов з визнанням дій незаконними та зобов’язанням підключити", - зазначив правозахисник.

Популярні новини зараз

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще

Комунальні платіжки. Фото: скрін youtube

Водночас адвокат застерігає українців від самовільного підключення до мереж комунальних послуг, навіть якщо відключення сталося за спірних обставин, наприклад через незаконний борг.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заплатите за сусіда, який багато миється: українцям розповіли, як вони "закривають" комуналку комусь із дому.

Також наш портал інформував, комунальники грабують українські сім'ї платіжками у 50 тисяч за тепло, воду та газ: як врятуватися.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці можуть суттєво заощадити на електроенергії: як отримати знижку в опалювальний сезон.