ПриватБанк надає послуги мільйонам українців, які мешкають не лише на території України, а й за кордоном.
На офіційній сторінці у Фейсбуці банк часто радує українців вигідними пропозиціями та акціями.
Але в коментарях можна знайти не тільки позитивні відгуки та обговорення новинок. Під однією із публікацій ПриватБанку клієнтка установи поскаржилася на негативний досвід роботи з банком.
За словами жінки, вона хотіла зняти зарплатню зі свого рахунку, але грошей не отримала. Щоб вирішити проблему, клієнт банку звернувся на 3700, але оператори відмовилися приймати заявку. Жінка поцікавилася у банку, що їй робити, адже як бути людині, яка розраховувала на ці кошти.
Терміново перевіряйте свої гаманці: Нацбанк вилучає з обігу низку купюр
Можуть скасувати відстрочку та мобілізувати: юристи попередили – з чим краще не ризикувати
Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
Мобілізація в Україні набирає обертів: кого ТЦК планують призвати у вересні
"Як бути людині, яка розраховувала на ці кошти?"
У самому банку відреагували на скаргу та розповіли, що робити при збої при видачі коштів. За словами фахівців, у такій ситуації повернути кошти можна буде лише після інкасації. Надлишок коштів буде переведено на карту, з якої ці кошти знімали.
Але коментар від ПриватБанку у жінки викликало ще більше запитань. Її цікавить саме те, яким шляхом дізнаються номер банківської картки, адже оператори відмовилися приймати заявку на повернення коштів. У ПриватБанку попросили надати особисту інформацію, щоб фахівці перевірили всю інформацію.
Нагадаємо, що шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження.
Раніше ми повідомляли про збої у терміналах та банкоматах ПриватБанку: українці втрачають величезні суми.