Часто буває, що касири у магазинах не хочуть брати ваші гроші, посилаючись на те, що немає дрібних. Але це не ваша проблема! Такі дії — незаконні, адже за правилами, касири зобов'язані приймати будь-які купюри, які є офіційним платіжним засобом.

Ба більше, це саме магазин повинен забезпечити решту, а не змушувати вас шукати дрібні гроші. Якщо вам відмовляють, знайте: це порушення ваших прав як споживача, і ви маєте повне право поскаржитися.

Касирка Сільпо, фото: Facebook

Якщо касир не хоче приймати ваші гроші – це порушення ваших прав. Сміливо скаржтеся: зверніться до адміністрації магазину або пишіть заяву до Держспоживслужби. Розмін готівки – проблема магазину, а не ваша.

Уряд змінив правила повернення товарів: тепер продукти, ліки, косметику та гігієнічні засоби повернути не можна, якщо вони відкриті або підбиралися індивідуально. Будьте уважні, щоб не мати проблем із покупками.

Ціни в магазинах мають бути чіткими та зрозумілими. Якщо товар на вагу, обов’язково вказується ціна за кілограм чи іншу одиницю. Побачили плутанину на цінниках? Вимагайте пояснень і сміливо звертайтеся до відповідних служб — магазину це може обернутися штрафом.

Якщо порушують ваші права — наприклад, неправильно вказана ціна чи відмовляють у поверненні товару, — звертайтеся до Держспоживслужби. І не забувайте: охорона не має права змушувати вас платити за товар, який ви не псували.

Нагадаємо, простий похід до супермаркету зруйнував життя олімпійській чемпіонці Мегган Петтіпіс

Раніше ми писали про те, що не можна повернути до магазину: уряд анонсував несподівані обмеження

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Нова пошта" змінила правила: за що більше не братимуть гроші