Часто буває, що касири у магазинах не хочуть брати ваші гроші, посилаючись на те, що немає дрібних. Але це не ваша проблема! Такі дії — незаконні, адже за правилами, касири зобов'язані приймати будь-які купюри, які є офіційним платіжним засобом.
Ба більше, це саме магазин повинен забезпечити решту, а не змушувати вас шукати дрібні гроші. Якщо вам відмовляють, знайте: це порушення ваших прав як споживача, і ви маєте повне право поскаржитися.
Якщо касир не хоче приймати ваші гроші – це порушення ваших прав. Сміливо скаржтеся: зверніться до адміністрації магазину або пишіть заяву до Держспоживслужби. Розмін готівки – проблема магазину, а не ваша.
Нові критерії мобілізації: ТЦК оновлює списки призовників - під загрозою три категорії
Обмежено придатних відправляють на передову: хто вирішує долю військовослужбовців
Продаж квартири обернеться фінансовим шоком: в Україні встановили нові податки на нерухомість
Мобілізація чоловіків похилого віку: чи припинять виплачувати пенсію
Ціни в магазинах мають бути чіткими та зрозумілими. Якщо товар на вагу, обов’язково вказується ціна за кілограм чи іншу одиницю. Побачили плутанину на цінниках? Вимагайте пояснень і сміливо звертайтеся до відповідних служб — магазину це може обернутися штрафом.
Якщо порушують ваші права — наприклад, неправильно вказана ціна чи відмовляють у поверненні товару, — звертайтеся до Держспоживслужби. І не забувайте: охорона не має права змушувати вас платити за товар, який ви не псували.
Нагадаємо, простий похід до супермаркету зруйнував життя олімпійській чемпіонці Мегган Петтіпіс
Раніше ми писали про те, що не можна повернути до магазину: уряд анонсував несподівані обмеження
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Нова пошта" змінила правила: за що більше не братимуть гроші