Культура чайових значно відрізняється в різних країнах, включаючи Європу, США та Україну. В деяких місцях заклади автоматично включають вартість обслуговування у чек, що викликає суперечки серед клієнтів. Одні вважають це зручністю, інші — несправедливістю. До того ж чайові можуть сприяти розвитку тіньової економіки.

В Україні дедалі більше ресторанів та кав’ярень запроваджують систему, коли в рахунку вказується певний відсоток на обслуговування. Це не завжди сприймається позитивно: люди хочуть самостійно вирішувати, чи залишати чайові, та залежно від якості обслуговування.

У ресторані, фото з вільних джерел

Деякі вважають, що працівники мають отримувати гідну зарплату від роботодавця, а не покладатися на клієнтів. Наприклад, користувачі соціальних мереж висловлюють думку, що чайові варто залишати лише за додаткові зусилля персоналу, а не як обов’язковий пункт у рахунку.

Багато хто наголошує, що якісне обслуговування — це відповідальність власника бізнесу, а не клієнтів. Також обговорюється вплив чайових на економіку. За законом, ці гроші є доходом і підлягають оподаткуванню, але найчастіше вони залишаються поза офіційним обліком.

Популярні новини зараз

Обводять навколо пальця: клієнти запідозрили "Приват" у махінаціях з комунальними платежами

Примусове утримання мобілізованих в ТЦК: як захиститися при незаконних діях воєнкомів

Інвалідам, УБД та навіть пенсіонерам: українців двічі на тиждень безкоштовно забезпечать продуктами, як отримати

Водійські посвідчення стануть "тимчасовими" документами: автомобілістам готують нові правила

Показати ще

Нагадаємо, "Сільпо" запропонував покупцям залишати чайові та натрапив на хейт: "Нехай почнуть платити зарплати..."

Раніше ми писали про те, що змушує вас витрачати більше: дослідник розкрив неприємну правду

Крім того, Знай.ua повідомляв, 9-річний львів'янин Назар продає квас, щоб допомогти військовим: перші 12 тисяч уже вирушили на тепловізори