Клієнти Monobank почали помічати несанкціоновані списання з карток, які проводяться без будь-яких підтверджень. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Власник карти Monobank розповів, що отримав повідомлення про дві транзакції, одна з яких була успішною, а другу заблокував банк. Невідомим чином з рахунку зникло понад 1100 гривень.
"1 платіж на -1130,89 гривень пройшов, а другий на 899,81 гривні був заблокований. Я одразу почав перевіряти всі свої підписки, хоча знав, що на таку суму я їх не маю", - поділився українець.
При зверненні до служби підтримки банку йому заблокували картку та пообіцяли повернути кошти. Однак клієнта обурило те, що операція пройшла без його відома.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
"Чому "Монобанк" дозволив списати ці кошти без мого дозволу? Зазвичай, коли я здійснюю оплати, то мені завжди доводиться підтверджувати їх, а в цьому випадку кошти просто зняли і все", - обурився клієнт.
Фахівці Monobank у відповідь пояснили, що банківський додаток підтримує протокол захисту 3дс, проте його використовують не всі сайти й через це можуть виникати схожі інциденти.
"В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції", - порадили клієнту.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, хочете зарплату – зачекайте кілька місяців: monobank заблокував картку через переказ.
Також наш портал інформував, українець втратив 20 000 грн з картки Monobank: просто скористався банкоматом "Привату".
Крім того, ми писали, Monobank блокує рахунки та не дозволяє виводити кошти: українці втрачають тисячі.