Клієнти Monobank почали помічати несанкціоновані списання з карток, які проводяться без будь-яких підтверджень. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Власник карти Monobank розповів, що отримав повідомлення про дві транзакції, одна з яких була успішною, а другу заблокував банк. Невідомим чином з рахунку зникло понад 1100 гривень.
"1 платіж на -1130,89 гривень пройшов, а другий на 899,81 гривні був заблокований. Я одразу почав перевіряти всі свої підписки, хоча знав, що на таку суму я їх не маю", - поділився українець.
При зверненні до служби підтримки банку йому заблокували картку та пообіцяли повернути кошти. Однак клієнта обурило те, що операція пройшла без його відома.
Відбір проводять жорсткий: у ТЦК розповіли, що чекає на мобілізованих
ТЦК вже готують списки: хто з чоловіків у липні може опинитися у розшуку
Судний день або масовий психоз 5 липня: пророцтво "нової Ванги" змушуєте нервувати, починається вже
Пенсіонерам доплачуватимуть понад 800 грн щомісяця: кому пощастить
"Чому "Монобанк" дозволив списати ці кошти без мого дозволу? Зазвичай, коли я здійснюю оплати, то мені завжди доводиться підтверджувати їх, а в цьому випадку кошти просто зняли і все", - обурився клієнт.
Фахівці Monobank у відповідь пояснили, що банківський додаток підтримує протокол захисту 3дс, проте його використовують не всі сайти й через це можуть виникати схожі інциденти.
"В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції", - порадили клієнту.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, хочете зарплату – зачекайте кілька місяців: monobank заблокував картку через переказ.
Також наш портал інформував, українець втратив 20 000 грн з картки Monobank: просто скористався банкоматом "Привату".
Крім того, ми писали, Monobank блокує рахунки та не дозволяє виводити кошти: українці втрачають тисячі.