В Україні за забезпечення громадян електроенергією відповідає не одна компанія, а дві. Як показує практика, такий механізм влаштовує не всіх споживачів.

Деякі з них скаржаться на погану якість надання послуг та ігнорування у разі виникнення проблем.

Українку не влаштовує те, як компанії поділили обов'язки між собою, адже одна займається постачанням електроенергії, а інша просто бере плату з населення.

У результаті, коли їй відключили світло, вона не знала, до кого звертатися по допомогу. Про це жінка написала у негативному відгуку на сторінці Yasno у Facebook .

Популярні новини зараз

Зміни у військових квитках: що потрібно знати кожному

Відключення газу: які будинки залишаться без постачання

Школи переходять на новий формат навчання: звикати до змін доведеться усім

В Україні анонсували найбільший перерахунок пенсій: у кого виплати зростуть одразу на 60%

Показати ще

[quote author=""]"Як немає світла, не знаєш кому дзвонити. Та ще спробуй додзвонись. Я не я, і хата не моя", - поскаржилася вона.

Українці без світла, скріншот: YouTube

У компанії клієнтці пояснили, як діє механізм та постаралися допомогти. Так, з 2019 року в Україні діють зміни до закону "Про ринок електричної енергії", згідно з якими населенню в кожному регіоні надають послуги дві компанії - постачальник та оператор системи розподілу (ОСР).

"Усім технічним питанням займається ОСР - усуває аварії, ремонтує електромережі, відповідає за стабільність напруги", - відповіли клієнтці.

А ось Yasno, у свою чергу, нараховує суми за тарифами, надсилає рахунки та приймає оплату від клієнтів.

Відгук клієнта та відповідь Yasno, скріншот

Нагадаємо, що дозволить заощадити сотні гривень: YASNO підказали, як обирати прилади.

Раніше ми повідомляли, що електроенергія, газ та вода: українцям нагадали про важливі процедури.