Ощадбанк вимагає з пенсіонерів 150 гривень, щоб ті змогли заплатити за комунальні послуги. Таку заяву зробила клієнтка банку у своєму відкликанні на порталі "Мінфін".
За словами українки, вона прийшла до відділення "Ощада", щоб заплатити за житлово-комунальні послуги за допомогою платіжного термінала. Вона спробувала попросити допомоги у менеджерів, але у відповідь почула, що доведеться купити страховку, нібито такі умови банку.
"Я прийшла заплатити за комунальні послуги онлайн. Раніше допомагала хол менеджер, але вона звільнилася. Я звернулася до менеджерів, але мені відмовили. Сказали чи зроби страховку за 150 грн або йди до іншого банку", - поділилася жінка.
Клієнтка неприємно здивувалась таким ультиматумам, оскільки не зобов'язана купувати страховку, особливо якщо мова про просту оплату комуналки.
ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам
Жодної бусифікації та повісток на вулицях: Рада хоче обмежити повноваження ТЦК
"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань
Кабмін запровадив нові правила нарахування пенсій: що буде з радянським стажем
"Коли запитала керуючу, що це таке? Вона відповіла ТАКІ УМОВИ! Люди? Які умови? Чому я маю робити страховку примусово??? Я пенсіонер і живу на 4000 грн пенсії. Хто за це відповідає?", - обурилася клієнтка.
Офіційної відповіді від банку на цей відгук не було.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Наживаються на людях": Ощадбанк запідозрили у прихованих комісіях для пенсіонерів.
Також наш портал інформував, хочеш покласти гроші на картку – заплати: клієнти "Ощадбанку" залишаються без кревних.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, банки безжально блокують карти українців: як не втратити гроші через помилки, про які ви могли не знати.