Тарифи "Укрзалізниці" повинні переглядатися щорічно, але цей процес має бути прозорим, зрозумілим для бізнесу і обґрунтованим.
Про це заявив член наглядової ради АТ "Укрзалізниця" та радник президента зі стратегічних питань Олександр Камишін під час Інфраструктурного дня, організованого Європейською бізнес-асоціацією, пише Центр Транспортних Стратегій.
"Перегляд тарифів повинен бути регулярним, але передбачуваним і логічно обґрунтованим. Бізнес має розуміти, чому ці зміни відбуваються"
Він також спростував інформацію, поширену народним депутатом Олексієм Гончаренком, про можливе підвищення тарифів на 37%, що, за словами депутата, принесе "Укрзалізниці" додаткові 26 мільярдів гривень. Камишін назвав такі дані некоректними.
ТЦК вже готують списки: хто з чоловіків у липні може опинитися у розшуку
ТЦК змінили тактику пошуку ухилянтів: на яких оголошеннях ловлять українців
ТЦК висунули нову вимогу: стосується водіїв – відмова не приймається
Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці
Чистий прибуток компанії за 2023 рік, на який часто посилаються противники підвищення тарифів, він пояснив недостатніми капітальними інвестиціями. Однак, на його думку, інвестувати у розвиток залізниці необхідно, адже це критично важливо для її стабільної роботи.
Щодо перевезень вантажів, Камишін підкреслив, що обсяги перевезень залізної руди зменшилися на 9%, попри заяви про значний приріст завдяки роботі морських коридорів. Це також впливає на фінансові показники компанії.
Камишін пообіцяв, що концепція зміни тарифів буде презентована бізнес-асоціаціям, але поки обговорювати конкретні цифри недоречно. За його словами, лише прозорість і взаєморозуміння з бізнесом можуть забезпечити довіру до таких рішень.
Раніше ми повідомляли, юристи працюватимуть з "Укрзалізницею" за 175 євро на годину: всього витратять майже 13 млн грн.
Можна заощадити тисячу гривень на поїзд: лайфхак від "Укрзалізниці" - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, подорожі до Європи: чи по кишені квитки від "Укрзалізниці"?